Hvilken prisopplevelse – Opplevelse er den nye fasaden i butikkene, men hvor mange butikker kan hevde å tilby det?

7. september 2015

Alle byer og tettsteder har butikker, og mange tilbyr vanligvis mer eller mindre det samme, til ulike prispunkter. Ved et hvilket som helst gitt punkt er det også sannsynlig at det vil være færre folk enn butikker på jakt etter virksomheten, og det er her differensiering kommer inn i bildet.

Forhandlere liker å si at de må "differensiere" for å kunne garantere det nødvendige antallet kunder gjennom dørene og for å generere fortjenesten de trenger for å være med i gamet. Og for mange, om ikke alle, er moteordet for sikre at et butikkmiljø er differensiert, "opplevelse".

Problemet er at opplevelse må defineres hva forhandlere og kunder angår, og her kommer man ikke alltid til enighet. Så hvordan kan man gjøre opplevelse til noe sentralt i butikken, og hva må man gjøre for å sette i verk dette?

Og for mange, om ikke alle, er moteordet for sikre at et butikkmiljø er differensiert, "opplevelse".



Les hele artikkelen

Butikkens utforming, skilting og stemning samt veien til kjøp er alle viktige for å sikre en kontinuerlig samtale med kunden.

Dette dokumentet fokuserer på noen av de viktigste tingene du bør tenke på når du skaper butikkmiljøet.

Last ned gratis whitepaper

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev for å få siste nytt, referanseprosjekter, innovasjoner og inspirasjon fra Pergo.

Abonner

Kom i kontakt med oss: