Det handler om påvirkning – Du har fått kunden inn i butikken, men hva skjer så?

7. september 2015

Det er morgen og alt ser lyst ut. Du er i godt humør og klar for nye utfordringer. Dette er tiden når butikken bør gjenspeile din sinnsstemning, ved å vise seg fra sin mest positive side. Innen lunsjtid kan ting ha roet seg ned litt, og du er klar for noe litt mer avslappende, og før kvelden vil du være positivt avslappet.

Denne enkle fremstillingen av de skiftende holdningene mange av oss føler i løpet av dagen, kan og bør trolig gjenspeiles av forhandlerne hvis de ønsker å maksimere mulighetene for salg.

Les hele artikkelen

Butikkens utforming, skilting og stemning samt veien til kjøp er alle viktige for å sikre en kontinuerlig samtale med kunden.

Dette dokumentet fokuserer på noen av de viktigste tingene du bør tenke på når du skaper butikkmiljøet.

Last ned gratis whitepaper

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev for å få siste nytt, referanseprosjekter, innovasjoner og inspirasjon fra Pergo.

Abonner

Kom i kontakt med oss: