Vern om miljøet – hvordan få folk inn i butikken og unngå at de går andre steder?

7. september 2015

Noen forhandlere ser på "forbipasserende" som en sørgemarsj av folk som går forbi butikken uten å stoppe opp, og som i hvert fall ikke kommer innom butikken.

Det er en vanlig klage og er kanskje et svar på kravet som hver enkelt stiller til hver forhandler: "Gi meg en grunn til å besøke butikken din".

Vi må se på butikken som et følsomt miljø der nesten alle nivåer i økosystemet lider hvis noe ikke er i balanse.



Dette gjør at man kan spørre hvorfor noen butikker tiltrekker seg folk mens andre ikke gjør det? For å kunne svare på dette, må vi se på butikken som et følsomt miljø der, akkurat som i naturen, nesten alle andre nivåer i økosystemet lider hvis noe ikke er i balanse.

Les hele artikkelen

Butikkens utforming, skilting og stemning samt veien til kjøp er alle viktige for å sikre en kontinuerlig samtale med kunden.

Dette dokumentet fokuserer på noen av de viktigste tingene du bør tenke på når du skaper butikkmiljøet.

Last ned gratis whitepaper

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev for å få siste nytt, referanseprosjekter, innovasjoner og inspirasjon fra Pergo.

Abonner

Kom i kontakt med oss: